Raffaello pentru Indragostiti !!!



Ingrediente:

• 100-150 gr zahăr pudră cu vanilie (în funcţie de cum doriţi să iasă, mai dulci sau nu)
• 300 gr lapte praf
• 150-200 gr nucă cocos
• un pachet de unt
• 2 foi napolitane simple (daca punem napolitane cu crema vanilie, micsoram cantitatea de zahar)
• 100 gr migdale intregi sa stafide inmuiate in esenta migdale 30 min-1ora, tinute la rece si apoi scurse
• Esenta migdale –jumatate de fiola
• Opţional, se pot pune si 2, 3 linguri smantana sau frisca lichida, daca le doriti mai moi.

Mod de preparare:

Untul se amesteca cu zaharul pana devine cremos.
Se adauga laptele praf, nuca de cocos şi esenta de migdale. La sfarsit, amestecam cu grija bucatelele de napolitana, pe care le putem da si pe ele la robot, dar foarte putin, pentru a crantani apoi usor. Putem pune si smantana sau frisca, daca e o compozitie mai tare.
Pasta obtinuta o punem la frigider 30 minute. Dacă o uitam mai mult timp, o scoatem, o punem din nou la robot si mai adaugam putin unt sau 2 linguri smantana. Isi va reveni imediat.
Punem migdalele sau stafidele (3 - 4 buc.) in mijlocul unei cantitati mici de pasta si formam bilute, cu mana. Bilutele le tavalim apoi prin nuca de cocos. Eu am vrut sa experimentez putin si am pus nuca de cocos verde. Unor bilute le-am dat drumul prin nuca de cocos verde, altora prin nuca verde si alba, in amestec, altele le-am tavalit si prin betisoare de ciocolata, iar altele prin fulgi de migdale.
Le-am aranjat apoi in cutii de bomboane. Cu capacul pus si cu o funda deosebita, pot constitui un cadou perfect pentru Ziua Îndrăgostiţilor.

Sfat:
Cand le oferiti, nu uitati sa rugati gazda sa le aranjeze frumos pe un platou, si sa va luati cutia si funda acasa, sa nu dati telefoane mai tarziu. E criză şi se apropie 8 Martie, ziua Mamelor şi a Soacrelor!

Cu drag,
GDC.


5 comentarii:

  1. foarte faine ti-au iesit .felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri. Au iesit in jur de 40.

    RăspundețiȘtergere
  3. Par foarte gustoase!vreau sa le fac si eu in curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gospodinuto, am trecut si eu in vizita prin bucataria ta virtuala si m-am oprit aici pentru o degustare :). Am si eu o reteta de Rafaello, insa este diferita si vreau sa incerc si reteta ta. Din nefericire pentru mine insa, nu am voie sa mananc dulciuri pana nu ajung inapoi la 55 kg (mai am 3 de dat jos...) dar cu prima ocazie le voi face negresit!

    RăspundețiȘtergere