Supa crema de primavara



Stiu ca introducerea e cam tardiva, dar, asta e, am facut copy-paste si, maine ma veti intelege mai bine.
După un weekend agitat şi sărbătorirea “cum se cuvine” a zilei de 1 mai, cu grătare, mici şi bere, organismul nostru e cel care suferă cel mai mult. Mulţi dintre noi se resimt puternic după excesul caloric şi fug la farmacie în căutare de pilule magice: laxative, pansamente gastrice, protectoare hepatice. Puţin efort şi, dacă se poate, efect imediat. Dar, în graba noastră, trecem pe lângă aprozarul din colţ sau piaţa cea mai apropiată. Ştim că acolo e tot mâncare. Şi, suntem la regim, nu?
Greşim un pic. În primul rând, ar trebui să luăm cu asalt tarabele cu legume proaspete.

Iar, din meniul nostru zilnic, să nu lipsească supa cremă de primăvară.Adevărată bombă de vitamine.Se face rapid si cu bani puţini, ţinînd cont şi de criza de buget şi cea de timp. Totul, pentru a trece mai uşor peste criza…organismului
Pentru a vedea despre ce e vorba, avem nevoie de câteva rădăcinoase :morcov,pătrunjel, ţelină, păstârnac de ceapă verde şi vreo 3 cartofi.
Le punem la fiert, adăugăm apoi un pic de ulei şi un praf de sare.şi, când sunt gata, strecurăm conţinutul.
Mixăm legumele, împreună cu frunze de lobodă, pătrunjel, mărar şi tijele de ceapă. Adăugăm treptat zeamă de la supă, până ce obţinem consistenţa dorită şi gata supa minune. În funcţie de preferinţe, puteţi opta pentru leuştean sau haţmaţuchi.


Aici alaturi de o lalea, "sa se vada ca e primavara", dupa sugestia printesei.

Poftă bună şi multă sănătate!

A voastră, Gospodina de criza

7 comentarii:

  1. tu as raison de réaliser cette délicieuse soupe
    c'est excellent pour la santé, moi j'adore
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  2. cam buna supa asta a ta. Si mare dreptate ai cu medicamene vs mnacare sanatoasa. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. merge supa asta si inca cum.nici nu vreau sa ma gandesc ce buna tre 'sa fie.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun bun, eu deja i-am plictisit pe ai mei cu supele crema, dar mi mi-e o pofta de mor. Ultima oara am fiert legumele in apa, dar nu m-au lasat sa le mai pasez :(. Am facut greva si i-am lasat sa manince singuri. :) Uite ceva care o sa iti placa: http://www.cccriscake.com/
    Le dau la schimb pe o portie din supa ta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb supa ta! Si eu sunt adepta "bombelor de vitamine" asa ca am arestat aceasta combinatie. O saptamana frumoasa si te astept la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu te felicit pentru rubrica ta din ziar. iti doresc sa-ti aduca doar impliniri. e o experienta foarte placuta sa lucrezi pentru ziare, dar uneori e si frustranta. depinde mult de oamenii pe care ii ai in preajma. eu una o ador...indiferent de oameni :)

    RăspundețiȘtergere