Concurs!!

Dragi vizitatori ai blogusorului meu.

Probabil v-ati intrebat cu toti, cand ati vazut anuntul, ce e cu Dinu Patriciu si Irina Loghin. Ati aflat, pana la urma, ca de fapt, ei sunt personaje indirecte intr-o ...cronica atipica de restaurant.
Acum, impreuna cu pesonajele mele, dar mai ales cu berea Guinness din Irish Dublin Pub Vaslui, particip la un Concurs organizat de www.ebucataria.ro.

Asadar, daca va place berea Guinness, care se potriveste de minune cu ce gatesc baietii acolo si, mai ales, daca vreti sa-mi votati cronica - Irish (Dublin pub)- e prima, sus, apasati pe ultima steluta.
Votarea se poate face pana pe data de 18 martie. Si puteti vota in fiecare zi.

Va multumesc,

Cu drag, GDC

12 comentarii:

  1. Multumesc, Alexandrina. Imi plac ispravile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult.acea supa de rosii nu seamana cu supele noastre de rosi ....incearc-o,mie mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am votat,iti urez sa castigi si sper sa nu uit sa te votez in fiecare zi pana la sfarsitul concursului.multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o ofertă pentru tine pe blog-ul meu .
    Bon weekend.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai un vot si de la mine.
    Multumesc frumos pentru comentariul de pe blogul despre scolioza. Daca vrei sa contribui cu o postare despre experienta ta ca pacienta cu scolioza, te rog sa ma anunti.
    Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi I have a awards for you on my blog, come and look
    good day

    RăspundețiȘtergere