Orez salbatic si basmati, cu piept de pui



o reteta simpla si rapida

Ingrediente: 2 pungute de orez basmati
100 gr orez salbatic
o punga legume congelate
un piept pui
condimente: salvie, rozmarin, piper cu lamaie, ienibahar macinat,sare pentru pieptul de pui

Fiecare tip de orez se fierbe separat, conform instructiunilor de pe pachet.
Pieptul de pui se taie fasii lungi si late, care se condimenteaza si se pun la prajit, impreuna cu niste ciupercute din conserva.
Legumele se fierb si ele, tot conform instructiunilor de pe punga.

Si, mancarea e gata. Punem pe platou ( in forma de floare, pentru printese), sau pe farfurioarele chinezesti. Pieptul de pui al printesei nu l-am mai condimentat atat de tare,de aceea e schimbat la fata!








20 de comentarii:

  1. Ce bine arata... imi place cand mancarea e asa colorata. Parca mananci mai cu pofta ;)
    Bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Olguta, pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca o vedeti pe danygospodina, sa o rugati sa mai treaca pe bucataras. multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. un plat coloré pleins de saveurs parfumé et épicé j'aime bien
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ca arata super!!!!
    Foarte colorat si yummi!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. asa mancare de criza mai zic si eu ;)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei!
    Hmmmm, acum sa-mi zici tu cum fac eu un platou sa aratae asa si sa guste asemanator in felul meu... in bucataria mea cea fara foc :-))?!?!
    Love!

    RăspundețiȘtergere
  8. Supremuuu, s-a rezolvat.Si fara voia ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Zazuza, as vrea sa fiu in targ, in locul tau! Asaa, doar incercam sa...sfidam si sa uitam. Si, crede-ma, avem ce!

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea, ca e fara foc, nu stiam!Olecuta de orez salbatic, nu strica! E si Monti!

    RăspundețiȘtergere
  11. mmm,vin si eu la tine la masa asta vesel colorata!alison(din tatarasi!)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alison, sa-mi spui cand iti faci cumparaturile de la Selgros. Te astept, impreuna cu Miha!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti doresc tie si familiei tale Sarbatori Pascale Fericite si Frumoase. Sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu prilejul Sfintelor Paşti, BunaDimineataBarlad vă adre­sează tutu­ror urări de să­nă­tate, pace şi bucurie, împreună cu sa­lutarea pascală: Hristos a în­viat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sarbatori cu bine!
    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fie ca Lumina Sfântă a acestei mari sărbători să-ţi călăuzească paşii, să îţi aducă sănătate şi fericire şi să dăinuie veşnic în preajma ta! Un Paşte fericit alături de cei dragi!
    HRISTOS A ÎNVIAT...!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hristos a inviat ! Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere