Hrisca cu shake de iaurt si fructe


Hrisca cu iaurt: recomandata mai ales in regimul diabeticilor, in cadrul unei cure de 3 saptamani, cu pauza de o saptamana, timp in care se consuma in fiecare dimineata.
Aceasta e o reteta de la prietena mea virtuala, Stela, careia ii multumesc pentru tot!
Ingrediente:
- un sfert cana hrisca,
- o cana iaurt
- o lingurita rasa scortisoara
Hrisca se alege, se clateste si se pune la inmuiat, intr-o cana cu iaurt.Se lasa peste noapte, la temperatura camerei.
Dimineata se presara scortisoara, indulcitor, si, e gata!

Sanatate multa tuturor. Mai ales celor pentru care m-am grabit cu postarea si m-am gandit sa le-o fac cadou de Iepuras!
Cu drag, GDC.

Hrisca cu shake de iaurt si fructe
O varinata cu fructe
Hrisca, pregatita ca la varianta simpla, cu iaurt, se amesteca dimineata cu shake de iaurt si fructe. Eu am folosit mar, banana, kiwi. Putem pune si scortisoara, miere si un pic de esenta rom.








16 comentarii:

  1. Nu am mancat niciodata hriska dar in pozele astea arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e! Si mie imi plac pozele mele! Hi,hi!
    E foarte sanatoasa, cartoful e la degetul ei mic, ca sa ma exprim mai plastic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc frecvent faina de hrisca la painica integrala de la dieta. Din ea facea mama niste clatite ca niste pancakes, dar puse straturi-straturi cu umpluturi de aperitiv. Un fel de varianta la blinii - care sunt rusesti. Dar voi incerca si aceasta varianta, de curiozitate, ca tare bine mai arata in imagini. Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chair ma voi uita la reteta de paine cu astfel de faina. Cred ca o ai pe blog! Multumesc mult pentru idee, Elena!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mancat niciodata hrisca, dar sunt foarte curioasa sa vad ce si cum. Arata foarte bun ce ai facut tu aici ...Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. nii eu nu am mancat hrisca.unde se gaseste?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel mai sigur o gasiti la magazinele naturiste, unde gasiti si linte, naut, soia boabe. Pofta mare si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  8. je ne fais pas de régime pour diabète mais je mangerai volontiers cette merveilleuse crème
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmmm...Bon appetit, Fimere. Bisous.

    RăspundețiȘtergere
  10. te asteapta un premiu pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca iti face placere, te astept pe blogul meu, cu un premiu ;)
    O zi cat mai reusita!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, ai doua premii frumoase la mine pe blog. O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. hello
    I have a quote for you on my blog, come on take it
    good day

    RăspundețiȘtergere