Tiramisu, streap-teese & GDC 10

La multi ani tuturor blogospodinelor!!!

Pentru mine acest 8 Martie are o dubla semnificatie:

Ziua Femeilor,dar si reteta cu nr. 10. :)

Unii bloggeri cu state vechi si-au serbat 2 - 3 ani de prezenta online (Laura Sava), altii 100 de retete postate (Cuina Banateana), iar altii 100.000 de vizitatori (Bucatar Maniac).
Iata ca a sosit si randul meu sa serbez postarea a 10 RETETE.

Sunt o admiratoare a mea!!! (cum ar spune o mare femeie din contemporaneitate, o telegospodina care stie sa croseteze, sa dea cu mopul ...)



Prima marturisire care v-o fac vizavi de acest tiramisu e ca nu l-am pregatit astazi.
Pentru ca azi sunt o DUOAMNA, nu stau la cratita, ci ma simt bine si vizionez spectacole de streap-teese masculin.

Va invit sa-mi urmati exemplul!!!



Ingrediente

* 1 punga piscoturi, deci 400, 500 grame,
* 500 g branza Mascarpone,
* 4, 5 oua,
* 150 g zahar,
* 400,500 ml cafea Espresso/ Ness/ cafea tare,
* Cateva linguri coniac/ lichior/ rom,
* O cutie 250 g frisca.

Mod de preparare:

Preparam o cafea Espresso - 500 ml, pe care o amestecam cu rom, lichior sau coniac. Amestecam cu mixerul galbenusurile cu zaharul, pana ce se deschid la culoare. Am adaugat apoi 4 linguri de lichior (eu am avut un lichior cu alcool 35% volum, cu extract de plante, mirodenii, care a dat operei mele un gust deosebit). Mai adaugam crema Mascarpone, direct din frigider, si se amesteca foarte usor si foarte putin!

Va marturisesc ca nu am mai folosit albusurile, ci am batut o cutie de frsca de 250 g si am incorporat usor, cu lingura, in crema de galbenusuri si Mascarpone. Punem amestecul la frigider cel putin 30 minute.





Piscoturile se inmoaie pe o singura parte, in cafea, foarte usor, pentru a nu se inmuia si le asezam fara spatii goale intre ele. Acoperim primul strat de piscoturi cu crema si pudram cu cacao. Repetam procedeul, pana terminam piscoturile si crema. Ultimul strat trebuie sa fie de crema. Pudram usor cu cacao, si se lasa la frigider cel putin 5 ore. E mult mai bun a doua zi, dimineata! Inainte de a-l servi, mai pudram cu cacao, pentru un aspect deosebit.

Sfat din experienta GDC-ista: daca nu aveti rabdare si vreti sa savurati mai repede tortul sau piscoturile nu sunt destul de insiropate, faceti cum am facut eu: turnati cu o lingurita din cafeaua ramasa peste piscoturi si ati rezolvat problema!

Cu drag,
GDC

16 comentarii:

  1. GDC, mi-a placut tare mult videoul! Reteta o s-o citesc alta data, dupa ce ma mai racoresc :))))) Glumeam, mi-a placut si reteta. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani de 8 Martie si la cat mai multe retete postate!Ai un blogusor tare fain!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci pour le tiramisu, c'est un gâteau que j'aime beaucoup.
    Tu as de nombreuses recettes qui me plaisent beaucoup.
    la vidéo n'est pas mal.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna rau tiramisu' asta!:D

    La multi ani de 8 martie!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Brandusa, L"A Multi Ani" si tie! Si mie mi-a placut mai mult video, decat reteta (ma refer la aspect!).N-are Tiramisu meu fata de blog, dar fost super delicios. Dar, cat de curand mai fac altul,si te invit atunci la o felie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, multumesc! MA distrez si eu pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci beaucoup, S. et G. eT ton blog, ne est pas mal de tout, il est suuuperr!

    RăspundețiȘtergere
  8. Diamond, E delicios, normal! Tie iti dau si cu un ghiocel!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani pentru 8 martie si la cat mai multe retete interesante!
    Mmmm, tare bun tiramisu' tau.
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuie sa ma ciupesc de ureche, sa-mi pun ochelarii,pentru a vedea mai bine de la cine am primit eu un comentariu! Ma duc sa fac o vizita scurta la G.C. (hi,hi)pe blog! Azi voi avea o zi buuunnnaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  11. mersi de vizita,te astept oricand vrei...si eu o sa te vizitez des pt ca ai un blog tare apetisant...deja checul cu migdale imi face cu ochiul:)yamyam....o primavara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravos,tiramisoaso :D
    ....semnat,amandinoasa hihihi

    RăspundețiȘtergere
  13. Primii pasi, mersi. E usor si foarte bun! Sa ma tragi de manecuta cand il faci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Je vous remercie beaucoup, chere madame MAmistef!

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari pentru a 10-a reteta! Cred ca ai mai acumulat de atunci. Imi place blogul tau, imi plac mult si comentariile. Ca sa fiu si eu in rand cu lumea, mi-am facut si eu blog. Daca te intereseaza sa facem schimb de adrese, sa ne facem reclama reciproca, da-mi te rog de stire. Mihaela http://mihaelapd.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere